Polityka prywatności
W związku z procesem kontaktu w tym wysłaniem i wymianą korespondencji elektronicznej do/z serwerem pocztowym w domenie ‘act-accounting.pl’ przekazuje nam Pani/Pan dane osobowe (np. imię i nazwisko, adres email czy numer telefonu), które to dane są przetwarzane następnie przez ACT Accounting Sp. z o.o. na zasadach opisanych poniżej. Zapewniamy, że Pani / Pana dane osobowe są bezpieczne, zapewniamy poufność przekazanych nam danych, chronimy je przed dostępem osób nieupoważnionych podejmując odpowiednie środki bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych wymagane przez regulacje prawne w tym zakresie.
I. Informacje ogólne
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ACT Accounting Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 77A (60-529), NIP: 7812012273, REGON: 386861119, KRS: 0000856748 (dalej „Administrator”). Kontakt z Administratorem w przypadku jakichkolwiek wątpliwości bądź pytań związanych z polityką prywatności jest możliwy w drodze korespondencji na adres podany powyżej bądź w formie elektronicznej na następujący adres: kontakt@act-accounting.pl.
- Regulacje RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych) przyznają Pani / Panu następujące uprawnienia związane z przetwarzaniem osobowych:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
- prawo do usunięcia danych,
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
- prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
- prawo do przenoszenia danych,
- prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podstawę prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych będzie stanowiła konieczność wypełnienia obowiązków Administratora wynikających z przepisów prawa, jak również prawnie uzasadnione interesy Administratora, polegające na współpracy z podmiotem, dla którego Pani/Pan pracuje oraz realizacją przez Administratora zadań związanych z wykonywaną przez siebie działalnością.
- Pani/Pana dane osobowe będą udostępniane osobom pracującym dla Administratora i pod jego kontrolą, jak również mogą być udostępniane zewnętrznym podmiotom dostarczającym usług telekomunikacyjnych i internetowych (np. hostingodawca, dostwcy usług poczty elektronicznej itp.), księgowo-kadrowych, usług z zakresu zarządzania jakością, usług zarządczych, usług prawnych. Dane są udostępniane do przetwarzania jedynie w niezbędnych zakresie. Ponadto, w razie zaistnienia takiej konieczności, Pani / Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom, organom lub instytucjom uprawnionym do uzyskania dostępu do danych na podstawie przepisów prawa, takim jak policja i inne służby państwowe, sądy, prokuratury, a także urzędom skarbowym w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązków podatkowo-rozliczeniowo-księgowych.
II. Cel, zakres i sposób przetwarzania danych osobowych
- Administrator będzie przetwarzał następujące kategorie Pani/Pana danych osobowych: imię i nazwisko, dane kontaktowe (email, numer telefonu, dane związane z innymi kanałami komunikacji elektronicznej), dane podmiotu, dla którego Pani/Pan pracuje wraz z danymi adresowymi i kontaktowymi tego podmiotu. Jeśli Administrator otrzyma od Pani/Pana inne dane osobowe, również może je przetwarzać w celach wskazanych w kolejnym punkcie poniżej. Zakres podawanych danych jest dobrowolny, ale ich podanie jest niezbędne w celu nawiązania kontaktu oraz realizacji współpracy.
- Celem przetwarzania danych jest nawiązanie kontaktu oraz realizacja współpracy, tj. dane będą przetwarzane w celu:
- kontaktu z Panią/Panem w sprawach związanych zamiarem nawiązania współpracy bądź w związku z realizacją czynności Administratora wynikających z zawarcia przez Panią/Pana umowy z Administratorem albo umowy, którą zawarł z Administratorem podmiot, dla którego Pani/Pan pracuje albo w celu kontaktu z Panią / Panem z związku ze świadczeniem usług dla klientów Administratora,
- wypełnienia obowiązków Administratora względem instytucji państwowych, wynikających z przepisów prawa,
- utrzymania i rozwoju działalności przedsiębiorstwa Administratora, tj. np. raportowania wewnętrznego lub działalności marketingowej.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora:
- w okresie współpracy pomiędzy Panią/Panem a Administratorem,
- w okresie współpracy pomiędzy Administratorem a podmiotem, dla którego Pani/Pan pracuje,
- w okresie, w którym korzystanie z Pani/Pana danych osobowych będzie konieczne dla świadczenia usług przez Administratora na rzecz jego Klientów.
Dane osobowe będą podlegać archiwizacji i będą przechowywane także po powyżej wskazanym czasie przez okres wymagany obowiązującymi przepisami prawa lub okres niezbędny Administratorowi do ochrony bądź dochodzenia swoich praw.