Polityka prywatności

W związku z procesem kontaktu w tym wysłaniem i wymianą korespondencji elektronicznej do/z serwerem pocztowym w domenie ‘act-accounting.pl’ przekazuje nam Pani/Pan dane osobowe (np. imię i nazwisko, adres email czy numer telefonu), które to dane są przetwarzane następnie przez ACT Accounting Sp. z o.o. na zasadach opisanych poniżej. Zapewniamy, że Pani / Pana dane osobowe są bezpieczne, zapewniamy poufność przekazanych nam danych, chronimy je przed dostępem osób nieupoważnionych podejmując odpowiednie środki bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych wymagane przez regulacje prawne w tym zakresie.

I. Informacje ogólne

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ACT Accounting Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 77A (60-529), NIP: 7812012273, REGON: 386861119, KRS: 0000856748 (dalej „Administrator”). Kontakt z Administratorem w przypadku jakichkolwiek wątpliwości bądź pytań związanych z polityką prywatności jest możliwy w drodze korespondencji na adres podany powyżej bądź w formie elektronicznej na następujący adres: kontakt@act-accounting.pl.
    2. Regulacje RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w  związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych) przyznają Pani / Panu następujące uprawnienia związane z przetwarzaniem osobowych:
      1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
      2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
      3. prawo do usunięcia danych,
      4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
      5. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
      6. prawo do przenoszenia danych,
      7. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
    3. Podstawę prawną do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych będzie stanowiła konieczność wypełnienia obowiązków Administratora wynikających z przepisów prawa, jak również prawnie uzasadnione interesy Administratora, polegające na współpracy z podmiotem, dla którego Pani/Pan pracuje oraz realizacją przez Administratora zadań związanych z wykonywaną przez siebie działalnością.
    4. Pani/Pana dane osobowe będą udostępniane osobom pracującym dla Administratora i pod jego kontrolą, jak również mogą być udostępniane zewnętrznym podmiotom dostarczającym usług telekomunikacyjnych i internetowych (np. hostingodawca, dostwcy usług poczty elektronicznej itp.), księgowo-kadrowych, usług z zakresu zarządzania jakością, usług zarządczych, usług prawnych. Dane są udostępniane do przetwarzania jedynie w niezbędnych zakresie. Ponadto, w razie zaistnienia takiej konieczności, Pani / Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom, organom lub instytucjom uprawnionym do uzyskania dostępu do danych na podstawie przepisów prawa, takim jak policja i inne służby państwowe, sądy, prokuratury, a także urzędom skarbowym w zakresie niezbędnym do realizacji obowiązków podatkowo-rozliczeniowo-księgowych.

    II. Cel, zakres i sposób przetwarzania danych osobowych

    1. Administrator będzie przetwarzał następujące kategorie Pani/Pana danych osobowych: imię i nazwisko, dane kontaktowe (email, numer telefonu, dane związane z innymi kanałami komunikacji elektronicznej), dane podmiotu, dla którego Pani/Pan pracuje wraz z danymi adresowymi i kontaktowymi tego podmiotu. Jeśli Administrator otrzyma od Pani/Pana inne dane osobowe, również może je przetwarzać w celach wskazanych w kolejnym punkcie poniżej. Zakres podawanych danych jest dobrowolny, ale ich podanie jest niezbędne w celu nawiązania kontaktu oraz realizacji współpracy.
    2. Celem przetwarzania danych jest nawiązanie kontaktu oraz realizacja współpracy, tj. dane będą przetwarzane w celu:
      1. kontaktu z Panią/Panem w sprawach związanych zamiarem nawiązania współpracy bądź w związku z realizacją czynności Administratora wynikających z zawarcia przez Panią/Pana umowy z Administratorem albo umowy, którą zawarł z Administratorem podmiot, dla którego Pani/Pan pracuje albo w celu kontaktu z Panią / Panem z związku ze świadczeniem usług dla klientów Administratora,
      2. wypełnienia obowiązków Administratora względem instytucji państwowych, wynikających z przepisów prawa,
      3. utrzymania i rozwoju działalności przedsiębiorstwa Administratora, tj. np. raportowania wewnętrznego lub działalności marketingowej.
    3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora:
      1. w okresie współpracy pomiędzy Panią/Panem a Administratorem,
      2. w okresie współpracy pomiędzy Administratorem a podmiotem, dla którego Pani/Pan pracuje,
      3. w okresie, w którym korzystanie z Pani/Pana danych osobowych będzie konieczne dla świadczenia usług przez Administratora na rzecz jego Klientów.

    Dane osobowe będą podlegać archiwizacji i będą przechowywane także po powyżej wskazanym czasie przez okres wymagany obowiązującymi przepisami prawa lub okres niezbędny Administratorowi do ochrony bądź dochodzenia swoich praw.